REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Art. 1. [Informacje podstawowe]
- Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: http://lingua24.pl (zwanej dalej „Stroną”).
- Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Michał Janiszewski przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: „LINGUA 24 Michał Janiszewski” z siedzibą w Luboniu, ul. Jana III Sobieskiego 93J/1, 62-030 Luboń, NIP: 787-193-89-60 (zwany dalej „Usługodawcą”).
- Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
- poczty e-mail: sklep@lingua24.pl
- telefonicznie: +48 692 806 937
- Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 28.11.2024 r.
Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]
- Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności – nauce języka niemieckiego.
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi bezpłatne:
- publikacji komentarzy;
- publikacji opinii dotyczących naszych usług;
- subskrypcji newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
- pobrania darmowych materiałów w postaci kuponów rabatowych.
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne:
- rezerwacji terminu (terminów) konsultacji/zajęć językowych online;
- sprzedaż karnetów obejmujących pakiety konsultacji/zajęć językowych online;
- konsultacje/zajęcia językowe online;
- Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
- urządzenie (komputer PC, tablet, smartfon) z dostępem do internetu;
- przeglądarkę internetową oraz ewentualnie aplikację MS Teams;
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
Art. 4 [Konsultacje/zajęcia językowe online]
- [Wybór terminu konsultacji/zajęć językowych online]
- W celu rezerwacji terminu (terminów) konsultacji/zajęć językowych online należy:
- wybrać termin (terminy) spośród terminów dostępnych w kalendarzu na stronie https://lingua24.pl oraz wypełnić formularz rejestracyjny na Stronie (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu). Dane, które w nim podasz powinny odpowiadać prawdzie i być aktualne;
- opłacić wynagrodzenie za konsultacje/zajęcia. Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych PayU (szybki przelew online, karty płatnicze, raty, BLIK, płatności odroczone) oraz PayPal.
- Po przesłaniu formularza i opłaceniu wynagrodzenia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji oraz linkiem do spotkania (spotkań) w aplikacji MS Teams.
- W przypadku zakupu karnetu otrzymasz pulę spotkań do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy (w przypadku pakietu 5 konsultacji/zajęć online) lub 12 miesięcy (w przypadku pakietu 10 konsultacji/zajęć online) od daty zakupu karnetu.
- Za pomocą linku otrzymanego w wiadomości e-mail po zakupie karnetu będziesz mieć możliwość rezerwacji terminów poszczególnych spotkań w kalendarzu na stronie https://lingua24.pl za „0,00 zł”.
- Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do spotkania w aplikacji MS Teams, a pula spotkań do wykorzystania zostanie pomniejszona o liczbę dokonanych rezerwacji.
- Nie musisz rezerwować jednorazowo wszystkich spotkań w ramach wykupionej puli, lecz możesz elastycznie określać w poszczególnych miesiącach liczbę i terminy konsultacji/zajęć online.
- W celu rezerwacji terminu (terminów) konsultacji/zajęć językowych online należy:
- [Zmiana terminu konsultacji/zajęć online)]
- Rezygnacji z zarezerwowanego terminu konsultacji możesz dokonać telefonicznie (preferowany kontakt SMS), e-mailowo lub poprzez link do zmiany terminu spotkania w MS Teams otrzymany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
- Najpóźniej na 2 godziny przed zarezerwowanym terminem konsultacji/zajęć możesz jeden raz bezpłatnie przełożyć spotkanie. Oznacza to, że konsultacje/zajęcia online nie odbędą się w pierwotnie zarezerwowanym terminie i będziesz mieć możliwość wyboru innego terminu zajęć (spotkanie wraca do wykupionej puli zajęć, w ciągu 2 miesięcy należy wybrać nowy termin).
- Jeżeli najpóźniej na 2 godziny przed zarezerwowanym terminem konsultacji/zajęć nie poinformujesz Usługodawcy o braku możliwości wzięcia udziału w spotkaniu i zamiarze bezpłatnego przełożenia rezerwacji na inny termin, spotkanie uznaje się za zrealizowane. Oznacza to, że pula wykupionych konsultacji/zajęć zostanie pomniejszona o jedno spotkanie.
- [Realizacja konsultacji/zajęć językowych online]
- Konsultacje prowadzone są przy użyciu programu MS Teams (dostęp poprzez aplikację lub przeglądarkę).
- Konsultacje/zajęcia językowe online trwają każdorazowo 60 minut.
- W momencie rezerwacji terminu otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do spotkania.
- W razie jakichkolwiek problemów z połączeniem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne po Twojej stronie.
- Jeśli do konsultacji/zajęć językowych nie dojdzie z naszej winy, będziesz mógł żądać zwrotu wpłaconego wynagrodzenia lub umówić się na kolejne konsultacje w ramach już wpłaconego wynagrodzenia.
Art. 5 [Prawa konsumenta]
- Postanowienie zawarte w art. 6 poniżej ma zastosowanie względem konsumentów oraz osób korzystających z uprawnień konsumentów według przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
- Przez prawa konsumenta należy rozumieć Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta);
- Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Usługodawca względem „nie-konsumentów” (osób i podmiotów nie wymienionych w ust. 1 powyżej) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Ochroną konsumencką nie są objęte umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarte na odległość, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.
Art. 6 [Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość]
- Każdej osobie, która dokonuje zakupu usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
- W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy.
- Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam wiadomość e-mail z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu e-mail i ewentualnie numeru telefonu), informacji o zawartej umowie (usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku zakupu usług, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Ci przysługiwać, jeżeli przed zawarciem umowy poinformujemy Cię, że z chwilą zrealizowania umowy utracisz prawo do odstąpienia, a Ty wyrazisz na to zgodę.
- W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, po zgłoszeniu przez Ciebie żądania wykonania umowy przed terminem do odstąpienia od umowy (ust. 5 powyżej), zobowiązany będziesz do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
Art. 7 [Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji]
- Każdej osobie korzystającej z naszych usług świadczonych za pośrednictwem Strony, przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
- Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możesz kierować na adres: sklep@lingua24.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię oraz adres e-mail;
- dokładny opis i powód reklamacji;
- Twoje żądania, propozycje i wnioski.
- Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania Twojego zgłoszenia.
Art. 8 [Zmiany regulaminu]
1. Pamiętaj, że nasz regulamin może się zmienić.
2. Zmiany i aktualizacje mogą wynikać z nowelizacji przepisów prawa, zmian w naszych produktach i usługach, korekty językowej lub konieczności doprecyzowania treści regulaminu.
3. O zmianach i ich przyczynie zawsze poinformujemy Cię e-mailowo.
4. Jeżeli nowa wersja regulaminu nie będzie Ci odpowiadać, możesz bez konsekwencji zrezygnować z naszych usług. Masz na to 14 dni od kiedy zostaniesz poinformowany o zmianie i wystarczy, jak prześlesz nam swoją rezygnację e-mailowo.
5. Zmiany regulaminu, które dotyczyć będą usług płatnych (zakupu usług) znajdą zastosowanie tylko do umów zawartych po zmianie. Jeśli zawarłeś umowę zakupu przed zmianą, obowiązywać będzie Cię regulamin z daty zawarcia umowy.
Art. 9 [Dodawanie i moderacja komentarzy]
- Na naszej Stronie użytkownicy mogą zamieszczać komentarze.
- Nie odpowiadamy za komentarze użytkowników zamieszczone na naszej Stronie. Nie wyrażają one naszych poglądów i nie powinny być utożsamiane z naszą działalnością.
- Jeżeli umieszczasz swój komentarz na naszej Stronie, oznacza to, że masz do niego pełne prawa.
- Jeżeli umieszczasz swój komentarz na naszej Stronie, zgadzasz się z tym, że zostanie on opublikowany i widoczny dla innych użytkowników. Zgadzasz się na umieszczenie go nieodpłatnie.
- Twoje komentarze mogą być przez nas sprawdzone w dowolnym momencie.
- Jeżeli uznamy, że Twoje komentarze naruszają nasze zasady publikacji, usuniemy je.
- Możemy zmodyfikować komentarze, jeżeli uznamy to za koniecznie, by chronić innych użytkowników (na przykład przed kliknięciem w podejrzany link).
- W przypadku modyfikacji Twojego komentarza, zamieścimy stosowną informację.
- Nie prowadzimy bieżącej kontroli komentarzy zamieszczonych przez użytkowników.
- W każdej chwili możesz zażądać usunięcia swoich komentarzy. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Komentarz możesz usunąć samodzielnie lub wysłać do nas zgłoszenie. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- W każdej chwili możesz zmodyfikować zamieszczony przez siebie komentarz.
- Komentarz możesz zmodyfikować samodzielnie lub wysłać do nas zgłoszenie. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Zależy nam na tym, żeby na Stronie znajdowały się komentarze związane z prowadzoną przez nas działalnością i tematyką naszego biznesu. Nie zamieszczaj komentarzy:
- o charakterze bezprawnym;
- tworzonych przez boty i systemy do automatycznego generowania komentarzy;
- służących do pozyskania wyłącznie linku;
- reklamowych;
- które są groźbą, wzywają do agresji, nienawiści, przemocy;
- są obraźliwe;
- naruszają prawa innych osób i podmiotów;
- naruszają normy społeczne i dobre obyczaje.
Art. 10 [Zgłaszanie i usuwanie treści na Stronie]
- Jeżeli uznasz, że dowolna treść zamieszczona na naszej Stronie (taka jak komentarz, opinia, tekst, film, zdjęcie, grafika) jest niezgodna z prawem lub narusza prawa osób trzecich, możesz wysłać do nas zgłoszenie.
- Niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojego zgłoszenia. W ciągu 14 dni je zanalizujemy i na nie odpowiemy.
- Zgłoszenie powinieneś uzasadnić. Opisz szczegółowo i wyjaśnij dlaczego Twoim zdaniem treść powinna zostać przez nas usunięta.
- Im więcej dodatkowych materiałów nam wyślesz w przypadku zgłoszenia treści – tym lepiej. Przydatne będą zwłaszcza zrzuty ekranu, nagrania video, linki, wskazanie konkretnych przepisów prawa.
- W trakcie rozpatrywania zgłoszenia będziemy mogli Cię poprosić o dodatkowe wyjaśnienia.
- Jeżeli zgłoszenia nie uzasadnisz oraz nie dołączysz materiałów potwierdzających, nie będziemy w stanie go rozpatrzyć i pozostawimy je bez rozpoznania.
- Jeżeli uznamy Twoje zgłoszenie za zasadne, usuniemy wskazaną przez Ciebie treść.
- O naszej decyzji poinformujemy Cię e-mailowo.
- Jeżeli usuniemy treść, która była opublikowana na naszej Stronie i Ty ją zamieściłeś, o jej usunięciu poinformujemy Cię e-mailowo.
- Zgłoszenia będziemy sprawdzali w sposób staranny i obiektywny. Postaramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości, zanim podejmiemy decyzję. Otrzymasz również uzasadnienie naszych decyzji.
- Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać. Masz na to 14 dni.
- Zgłoszenia, odwołania i odpowiedzi na decyzję wyślij na nasz adres e-mailowy.
- Weryfikacji zgłoszeń nie dokonujemy w sposób zautomatyzowany.
- Zastrzegamy sobie prawo do archiwizowania usuniętych lub edytowanych treści w celu ochrony Uzasadnionego Interesu Administratora.
Art. 11 [Dodawanie i moderacja opinii]
- Na Stronie użytkownicy mogą zamieszczać opinie o naszych treściach i usługach.
- W ramach opinii, użytkownicy mogą dokonać ocen punktowych naszych usług w skali od 0 do 5 punktów.
- Opinie są zamieszczane przez nas (są to opinie klientów, których prosiliśmy o ich wystawienie, i z którymi się skontaktowaliśmy) oraz użytkowników Strony.
- Nie odpowiadamy za opinie użytkowników zamieszczone na naszej Stronie. Nie wyrażają one naszych poglądów i nie powinny być utożsamiane z naszą działalnością.
- Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, oznacza to, że masz do niej pełne prawa.
- Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, zgadzasz się z tym, że zostanie opublikowana i widoczna dla innych użytkowników. Zgadzasz się na umieszczenie jej nieodpłatnie.
- Jeżeli napiszesz opinię, to jest ona Twoją własnością intelektualną, jednak publikując ją na naszej Stronie, zgadzasz się na jej nieodpłatne wykorzystanie przez nas w celach promocyjnych i informacyjnych.
- Opinie zamieszczone przez nas na Stronie są zweryfikowane i pochodzą od osób, z którymi się skontaktowaliśmy indywidualnie, które zawarły z nami umowę i skorzystały z naszych produktów lub usług.
- Wszystkie opinie na naszej Stronie są zweryfikowane i pochodzą od osób, które skorzystały z naszych produktów lub usług.
- Dodaj swoją opinię, jeżeli naprawdę zawarłeś z nami umowę i skorzystałeś z usługi. Przygotuj ją w sposób rzetelny i uczciwy. Użyj prostego, zrozumiałego języka, bez błędów i wulgaryzmów.
- Dziel się swoimi rzeczywistymi doświadczeniami, nawet jeśli są krytyczne. Każda opinia jest szansą na poprawę jakości oferowanych przez nas usług.
- Opinię możesz w każdej chwili zaktualizować. Możesz to zrobić samodzielnie lub się z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- W każdej chwili możesz usunąć zamieszczoną opinię. Możesz to zrobić samodzielnie lub się z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Zastrzegamy sobie prawo do archiwizowania usuniętych lub zmienionych opinii w celu ochrony Uzasadnionego Interesu Administratora.
Art. 12 [Pobranie bezpłatnych materiałów i zapis na newsletter]
- Na naszej Stronie możesz pobrać bezpłatne materiały takie, jak: kupony rabatowe, nagrania video, materiały informacyjne.
- Dostęp do tych materiałów otrzymasz po wypełnieniu formularza.
- Po wypełnieniu formularza zostaniesz również zapisany na nasz newsletter.
- Pomimo pobrania bezpłatnych materiałów, w każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.
- Jeżeli zrezygnujesz z otrzymywania newslettera, dalej możesz korzystać z naszych bezpłatnych materiałów.
- Jeżeli chcesz pobrać bezpłatne materiały, a nie chcesz zapisywać się do newslettera możesz:
- Wypisać się z newslettera od razu po pobraniu materiałów (skorzystaj z opcji rezygnacji na dole wiadomości). To najlepsza i najszybsza droga.
- Napisać do nas z żądaniem wypisania z newslettera i usunięcia wszystkich Twoich danych osobowych po pobraniu materiałów. Uczynimy to bezzwłocznie.
- Zakupić wybrane materiały. Skontaktuj się z nami mailowo, a prześlemy Ci ofertę cenową. Pamiętaj jednak, że w takim wypadku nie zapiszemy Cię do newslettera, ale w dalszym ciągu będziemy potrzebowali Twoich danych, aby zrealizować umowę/usługę.
- Jeżeli zdecydujesz się na zakup materiałów, które oferujemy za darmo, będziesz musiał nam przesłać swoje dane umożliwiające realizację umowy, a także zaakceptować nasz regulamin. O szczegółach procedury zakupu poinformujemy Cię w indywidualnym e-mailu.
- Nasze bezpłatne materiały podlegają ochronie na ogólnych zasadach prawa autorskiego.
- Nie udostępniaj innym osobom bezpłatnych materiałów bez naszej zgody.
- Jeżeli chcesz udostępnić nasze bezpłatne materiały innym osobom, podaj im link do Strony, na której można je pobrać.
- Jeżeli chcesz udostępnić bezpłatne materiały innym osobom, a nie chcesz podawać im linka do pobrania, skontaktuj się z nami. Ustalimy cel, zakres i czas udostępnienia naszych materiałów.
Art. 13 [Newsletter]
- Na Stronie możesz zapisać się na nasz newsletter.
- Newsletter jest usługą darmową.
- Treści w newsletterze są chronione na ogólnych zasadach przepisów prawa autorskiego.
- Newsletter polega na wysyłce na Twój adres e-mail powtarzalnych wiadomości z systemu mailingowego.
- Obiecujemy nie spamować. Będziemy Ci wysyłali wyłącznie konkretne i sprawdzone informacje, nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
- Z racji innych obowiązków może się zdarzyć tak, że nie będziemy w stanie wysyłać Ci newsletterów powtarzalnie i cyklicznie.
- Jeżeli zapiszesz się na newsletter, otrzymasz od nas informacje dotyczące nowości, kuponów rabatowych, promocji, ofert handlowych, ciekawych artykułów.
- Dołożymy wszelkich starań, by newslettery były merytoryczne. Będziemy je tworzyć rzetelnie, w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie.
- Na newsletter możesz się zapisać, jeżeli:
- wypełnisz formularz zamieszczony na Stronie;
- napiszesz do nas e-mail z prośbą o zapisanie na newsletter;
- zaznaczysz pole zgody (checkbox) kiedy kupujesz usługę na naszej Stronie.
- Po wypełnieniu formularza otrzymasz na swoją skrzynkę wiadomość z linkiem potwierdzającym (system Double Opt-In). W ten sposób chcemy się upewnić, że to na pewno jest Twój adres e-mail.
- Po wypełnieniu formularza wyświetli Ci się Strona z potwierdzeniem subskrypcji newslettera. Znajdziesz na niej najważniejsze informacje dotyczące naszego regulaminu oraz polityki prywatności.
- Jeżeli nie potwierdzisz rejestracji w formularzu, nie zapiszemy Cię na newsletter i nie będziesz otrzymywać od nas regularnych wiadomości.
- Jeżeli nasz newsletter nie wyświetla się prawidłowo, napisz do nas. Postaramy się pomóc.
- W każdej chwili możesz wypisać się z newslettera. Dokładamy wszelkich starań, by automatyczne wypisanie było szybkie, bezproblemowe i zajęło Ci kilka sekund.
- Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera, możesz to zrobić klikając w link zamieszczony na dole każdej wiadomości. Możesz również wysłać do nas e-mail z żądaniem wypisania z bazy. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Będziesz otrzymywać newsletter do czasu zakończenia subskrypcji lub zakończenia przez nas tej usługi.
- Jeżeli przez minimum 6 miesięcy nie będziesz aktywny w naszym newsletterze (nie otworzysz wiadomości), zastrzegamy sobie prawo do usunięcia Twojego kontaktu z naszej bazy.
- Jeżeli wypiszesz się z newslettera lub usuniemy Twój adres-email, w każdej chwili możesz zapisać się na nowo.
- Nie udostępniaj i nie kopiuj treści z newslettera bez naszej zgody.
- Pamiętaj, że newslettery mogą wpadać do zakładki SPAM. W takim wypadku dodaj nasz e-mail do bazy zaufanych odbiorców.
- Pamiętaj, że możemy zrezygnować z wysyłki newslettera. W takim wypadku poinformujemy Cię o tym oraz usuniemy Twój adres oraz zapis aktywności z naszego systemu mailingowego.
Art. 14 [Rozwiązywanie sporów]
- Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
- W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
- Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: ec.europa.eu/odr
Art. 15 [Ochrona danych osobowych]
- Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.lingua24.pl/polityka-prywatnosci